مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1018
بازدید دیروز : 338
بازدید هفته : 2415
بازدید ماه : 4128
بازدید کل : 101791
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



قرار مرگبار مزاحم با زن متاهل

مردی جوان، مهر سال گذشته به پلیس آگاهی شیراز مراجعه كرد و گفت برادرش به نام فرهاد گم شده است. او گفت: «فرهاد كه در زمینه خرید و فروش پوشاك و لوازم خانه كار می كند، سه روز قبل به قصد رفتن به خانه یكی از بدهكارانش از منزل خارج شد. او قبل از رفتن به من گفت احتمال می دهد مرد بدهكار برای وی نقشه ای كشیده باشد. به همین خاطر از من خواست اگر بعد از سه روز برنگشت پلیس را باخبر كنم و حالا آن مهلت تمام شده است.»

ماموران بعد از تشكیل پرونده، تحقیقاتی را در این زمینه آغاز كردند اما ردپایی از فرهاد به دست نیامد تا اینكه چند روز بعد یكی از كارگران شهرداری كه مشغول نظافت خیابان بود، چشمش به پتویی افتاد كه به طرز مشكوكی كنار خیابان رها شده بود. او بعد از كنار زدن پتو جنازه سوخته ای را مشاهده كرد و بلافاصله پلیس را از ماجرا مطلع كرد. دقایقی بعد تیمی از كارآگاهان جنایی خود را به محل اعلام شده، رساندند و به بررسی جنازه پرداختند. صورت مقتول كاملا سوخته و از بین رفته بود و هیچ مدرك شناسایی همراه نداشت. از طرفی معلوم بود جنایت در مكان دیگری انجام و سپس جسد به آن خیابان منتقل شده است.

برادر فرهاد بعد از انتقال جسد مجهول الهویه به پزشكی قانونی، به آنجا رفت و با دیدن جنازه تایید كرد؛ این مقتول فرهاد است. به این ترتیب سرنوشت مرد مفقودی فاش شد و كارآگاهان تلاش خود را برای شناسایی قاتل یا قاتلان او آغاز كردند. آنها با بررسی فهرست مكالمات تلفنی مقتول فهمیدند فرهاد با زن جوانی به نام نسرین رابطه داشت. با افشای این موضوع نسرین بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با ابراز بی اطلاعی از قتل فرهاد گفت: «شوهرم با این مرد مراودات كاری داشت و به همین خاطر نیز من او را می شناختم و ارتباط دیگری با هم نداشتیم و اصلا خبر نداشتم او كشته شده است.»

ادعاهای این زن برخلاف سرنخی بود كه كارآگاهان از طریق مخابرات به دست آورده بودند، به همین سبب بازجویی ها از وی ادامه پیدا كرد تا اینكه بالاخره نسرین راز قتل فرهاد را فاش و شوهر و برادرش را به عنوان عاملان جنایت معرفی كرد. او گفت: «شوهرم مراد از مدت ها قبل فكر می كرد من و فرهاد با هم رابطه داریم، به همین خاطر هر از گاهی با من دعوا می كرد تا اینكه بالاخره به او گفتم فرهاد برایم مزاحمت ایجاد می كند، شنیدن این حرف برای مراد خیلی گران تمام شد و او برادرم را از موضوع مطلع كرد و دو نفری به این نتیجه رسیدند كه باید از فرهاد انتقام بگیرند.»

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه در حالی كه همه چیز برای اجرای نقشه مهیا بود و برادرم هم در خانه ما به سر می برد به خواسته شوهرم با فرهاد تماس گرفتم و با او در خانه قرار گذاشتم. وقتی آن مرد وارد منزل ما شد، مراد و برادرم به طرفش حمله كردند و دست و پایش را بستند. آنها بعد از خفه كردن فرهاد جنازه را به آتش كشیدند و در یك پتو پیچیدند و از خانه بیرون بردند.»

كارآگاهان بعد از شنیدن اعترافات، دو مرد متهم به قتل را بازداشت كردند. آنها در بازجویی ها جرم شان را گردن گرفتند و با تكرار گفته های نسرین انگیزه شان را از جنایت، مزاحمت های مقتول و مسایل ناموسی عنوان كردند. متهمان در ادامه تحقیقات به بازسازی صحنه جنایت پرداختند و بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی، پرونده در اختیار قضات شعبه پنجم دادگاه كیفری استان فارس قرار گرفت. در جلسه محاكمه این متهمان كه چند روز قبل برگزار شد، نماینده دادستان، مراد و برادرزنش را به مشاركت در قتل و نسرین را به معاونت در این جرم متهم كرد و خواستار مجازات آنها شد. اولیای دم فرهاد نیز گفتند خواسته شان قصاص عاملان قتل است. در ادامه متهمان ماجرایی را كه پیش از این تعریف كرده بودند بار دیگر تكرار كردند و هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب: قرار مرگبار, مزاحم, با, زن متاهل, قرار مرگبار مزاحم با زن متاهل, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com